.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده پدر داماد احمدی نژاد به وی

روزنامه اعتماد ملی در شماره امروز خود نوشت:

دبيركل جمعيت خدمتگزاران انقلاب اسلامي در نامه‌اي سرگشاده خطاب به محمود احمدي‌نژاد،از او خواست به دليل سفرهاي استاني‌اش براي هر وزارتخانه دو وزير انتخاب كند تا در صورت به سفر رفتن يكي از آنها، ديگري به انجام امور مربوطه بپردازد.

احمد خورشيدي در اين نامه استانداران را روساي جمهور استاني ناميده است و پيشنهاد كرده كه استانداران قوي و در حد وزير انتخاب شوند و اختيارات لازم به آنها تفويض شود وي كه پدر داماد احمدي‌نژاد نيز مي‌باشد، از احمدي‌نژاد خواسته است مانيفيست اتحاد و وحدت ملي را تبيين و اجرا نمايد و در وهله اول پيشنهاد شده كه احمدي‌نژاد به ديدار هاشمي‌رفسنجاني رفته و ضمن دلجويي از ايشان، از تجارب او استفاده كند.

خورشيدي به وجود تقريبا 58 پست مديريتي و مديركل در هر استان نيز اشاره و تاكيد كرده است: اكثر اين پست‌ها به مركزنشين‌ها مي‌رسد كه موجب نارضايتي‌تراشي است بنابراين پيشنهاد مي‌شود كه اين مشكل با توزيع عادلانه پست‌هاي استاني بين تمام شهرستان‌ها مرتفع شود.

اين فعال سياسي با اشاره به اينكه زمان استارت زدن ساخت تهران دوم فرا رسيده است، آورده كه راه ديگري به جز اين طرح كه كشورهاي پيشرفته نيز به اين واقعيت عمل كرده‌اند، نيست و سال ديگر اهواز دوم، شيراز دوم، اصفهان دوم و... استارت زده شود.

وي احمدي‌نژاد را به توجه به جهاد و تقوا در امر عزل و نصب‌ها فراخوانده و تاكيد كرده است، ايران ما بايد به ايران بدون بيكار مبدل شود و بنده هر تعهدي بخواهيد مي‌دهم تا اجازه پيدا كنم با ياري ساير دلسوزان كشور، بيكاري را در چهار سال به صفر برسانم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نگین 23 تير 1388
ماشاا... فک و فامیل جمع شدن داران مملکت و مثل هلووووو اداره می کنن .
حالا در گوشش می گفتی لازم به نامه سرگشاده نبود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.